Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 10 Dec 1996 - 15:28:38 MET

In pl.comp.pecet Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
: >: Compaq, Hewlett-Packard, IBM i Digital Equipment prawdopodobnie nie beda
: >: oferowac wlasnego sprzetu komputerowego z procesorami Intela w powiazaniu
: >: z sieciowym systemem operacyjnym Windows NT.
: >: koniec cytatu.
: >: Wnioski pozostawiam zwolennikom windowsa nt, i microsoftu wogole :))))

: >Bledne wnioski. To mi bardziej wyglada na bojkot Intela czy tez Pentium.

: jakie bledne wnioski ? przeciez wolami pisze ze je "... pozostawiam zwolenn..."
: :)))))))

Ale na poczatku podales tylul "Bojkot NT".

: >W dodatku polecam lekture publikacji MS - MS SQL Server bije kolejne rekordy
: >... najczesciej na wieloprocesorowych plytach Pentium.
: Jeszcze nie slyszalem, zeby jakas firma pisala zle o sobie.
: zas z tymi rekordami MS SQL ..... daruj sobie. laboratorium to nie
: sa zywe dane.

Tylko ze kilkanascie miesiecy temu, to rekordy MS SQL bil na
n procesorowej alphie. A teraz na 4 Pentiumach w Compaq Server, HP
Netserver, itd.
Intele szybsze, MS poklocil sie z DEC, czy moze Gates sprzedal akcje
DEC, zaiwestowal w INtela i zabral sie za promocje.

: >Ciekaw jestem tylko, co w obliczu takiej deklaracji zamierza sprzedawac HP
: >na modele Vectra i NetServer.
: Zgadnij :))) wnioski pozostawilem tobie :) Ja sobie pozwolilem
: wylacznie na lekkie sugestie, i to miedzy wierszami :)))))

: >Naprawde - duzo czasu uplynie zanim pociag do NT upadnie. Niestety.

: A ten pociag wogole ruszyl ?

Ten pociag ruszyl co najmniej rok temu. A teraz to pedzi na maksymalnej
predkosci. To potencjalni odbiorcy chca NT, a nie kupia serwera z jakims
VMS, HP-UX, czy poloska.

Jarek.