Re: Sound Card Shuttle 3d

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Tue 10 Dec 1996 - 07:32:17 MET

Radoslaw Poplawski wrote:

> Nie jestem nawiedzony. Zaproponuj cos lepszego w tej cenie. Aha, i FM
> w grach mnie nie interesuje - z SB wyroslem dwa lata temu i dziekuje.

To że Ciebie nie interesuje nie ma znaczenia. Tutaj odpowiadasz na
czyjeś pytanie dotyczące wyboru karty muzycznej. Doradzając mu GUS
doradzasz mu kłopoty.
GUS dźwięk ma lepszy ale stwarza różne nie zawsze dające się rozwiązać
problemy. Jak ktoś ma masę czasu i lubi grzebać - niech kupuje.
Do gier SB z wave wystarcza w zupełności, do WIN też. Do czego jeszcze?
Jak chcesz posłuchać muzyki - włączasz CD. Do profesjonalnego tworzenia
muzyki ta karta się nie nadaje (sorry :)
I mimo wszystko GUS/Primax jest droższy, co w tej klasie cenowej stwarza
różnicę (lepiej kupić 4MB RAM, więcej się skorzysta)

--
 Marek Nazarko
 mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)