Re: TSENG ET6000

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Tue 10 Dec 1996 - 07:53:34 MET

Piotr Sobczak wrote:
> Ja nie moge polecic ET6000 ludzom ktorzy zawodowo zajumuja sie obrobka
> grafiki ale moge ja smialo polecic do komputerow multimedialnych oraz dla
> tych ktorzy chca amatorsko (polprofesjonalnie) pobawic sie w grafike, napewno
> bedzie dla nich o wiele lepsza i szybsza od kart na S3-ViRGE i ATI 3DRage.

Jest tylko jeden mały problem - S3Virge ma sprzętowe wspomaganie 3D, a
Tseng nie. Czy nie uważasz że to istotne? Na razie tylko kilka gier z
tego korzysta, ale myślę że z czasem stanie się to standardem.

A propo nie pasowania kart do płyt. Mój znajomy miał płytę 486 i
S3Trio64V+. Nie chodziło to razem (ponoć pamięci na S3 miały za mały
czas dostępu - 60ns). Wymienił płytę na pentiumową i działa.

--
 Marek Nazarko
 mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)