Re: Sound Card Shuttle 3d

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Mon 09 Dec 1996 - 12:53:12 MET

Mon, 09 Dec 1996 07:47:50 +0100, Marx <mna_at_csbi.katowice.pl>
napisał(a):

>NAWIEDZONY przez GUS
>Miałem ci ja GUS classic 1MB, padł mi niestety, i potem kupiłem TRUMP
>(SB compatible). Powód? Full compatibility z SB oraz 512 kB RAM na
>pokładzie. W grach działa doskonale, pod WIN mam wavetable. Miło
>wspominam czasy GUSA (dźwięk o niebo lepszy), ale skórka mimo to nie
>warta wyprawki. Tak więc nie rozumiem nawiedzonych z klapkami na oczach
>"GUS ONLY"
> Marek Nazarko
> mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)

Nie jestem nawiedzony. Zaproponuj cos lepszego w tej cenie. Aha, i FM
w grach mnie nie interesuje - z SB wyroslem dwa lata temu i dziekuje.

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!