Re: TSENG ET6000

Autor: Mike (mike_s_at_lodz.pdi.net)
Data: Mon 09 Dec 1996 - 23:20:12 MET

Mysle ze widzialem juz dosyc duzo testow,
prawde mowiac jeszcze nie znalazlem takiego, ktory
naprawde potrafilby ocenic sprzet (dlatego tez np. testujac dyski
twarde po prostu przegrywam 100MB w te i z powrotem ze stoperem w
reku-moze jest to niedokladne, ale wyniki sa dla mnie wiarygodne)
Jesli chodzi o Landmarka to moje S3 rozpoznaje jako TRIDENT'a - to
chyba mowi samo przez sie. Jesli chcesz naprawde przetestowac jakas
czesc komputera - to najlepiej na dwa komputery ( rozniace sie tylko
ta jedna konkretna czescia - wrzucic ten sam program i robote do
wykonania - oczywiscie nie jest to proste - ale mysle, ze wlasnie w
ten sposob testuje sie dane czesci)
Nie zamierzam tez na nikogo wywierac jakiegos wplywu - kup to czy
tamto bo jest lepsze - po prostu szukam opinii .
Jesli chodzi o sprzet to prosze pamietajmy, ze duzo zalezy od
konfiguracji danej maszyny - widzialem podobny sprzet na ktorym te
same karty albo "fruwaly" albo "zdychaly".
Zgadzam sie jednak z opinia wyrazona niedawno przez kogos na liscie,
ze karty oryginalne sa duzo lepsze od tzw. "no -name" ( wiem, ze one
nie sa do konca "no-name" ale nie oto chodzi) Porownajcie chociazby
karte LEGEND SOUND - podrobke Gravisa z oryginalem lub chociazby z
Primaxem - jak ktos slyszal prawdziwego Gravisa to wie o czym mowie...

Jestem otwarty na dyskusje...

Mike