Re: CDROM -> wzmacniacz

Autor: Zbigniew Szwalgin (honeybun_at_earthlink.net)
Data: Mon 09 Dec 1996 - 22:44:04 MET

> A przeciez mozna po prostu spojrzec na kolor przewodow (czarny lub
> braz - to masa). Oczywiscie - z reguly! ;)

Wlasnie o te regoly i przypadki mi chodzi. Czarny, a moze brazowy. Jezeli
nie masz miernika uniwersalnego to pozycz od znajomego elektronika. Nie
popelniz bledu. A tak miedzy nami, to jak sie podepniesz do wyjscia audio
przez kondensator to nic zepsuc nie mozesz (nawet jak pomylisz mase z
"goracym")
Pozdrowienia,
Zbyszek.