Re: TSENG ET6000

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Mon 09 Dec 1996 - 15:51:07 MET

9 Dec 1996 17:21:16 GMT, "Cezary Porycki" <cezar_at_rubikon.net.pl>
napisał(a):

>O kazdym tescie mozna powiedziec, ze jest glupi, wystarczy tylko ze nie
>pokazuje tego zo chcialoby sie widziec. Dla mnie nie jest to moze wyrocznia
>- ale jesli dwa komputery zostaly zbadane okreslonym testem to mimo to, ze
>nie wiesz co on miezy wyniki sa obiektywne. Tym bardziej ze trwa to tylko 5

Tzn. przy tescie procesorow obiektywne sa dla Ciebie wyniki sysinfo???
To sluchaj, mam dla Ciebie swietny biznes! Ja dam Ci dwa proce,
ktorych wynik wynosi ponad 900, a Ty mi dasz w zamian dwa inne,
ktorych wynik wynosi 500 (lub mniej), ok? Nie wchodzisz? Szkoda, mowie
Ci, obiektywnie ;) przetestowane - wyniki takie same na kazdym
komputerze.

PS. Chcesz test, ktory pokazuje, ze 386SX jest wolniejszy od Pentium?
Nie ma sprawy...

>sekund (a propos u mnie dwie) i nie musze go powtazac bo wynik jest
>niepowtarzalny.

A powinien byc powtarzalny! ;)

> A fakt ze moze "Tridenty na ISA mierzyc" swiadczy o jego
>... uniwersalnosci nie uwazasz?

TY TAK UWAZASZ???

>Napewno gdyz Landmark traktuje komputer jako calosc wiec wplyw maja
>wszystkie jego elementy.

 :)))
No coz, obawiam sie jednak, ze Landmark ma takie samo podejscie do
testow jak Ty.

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)