Re: Odp: Komputer do Autocada

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Mon 09 Dec 1996 - 22:51:40 MET

Ania Radzienczak napisal (-a) :

> Czy to znaczy, ze dwuprocesorowy Tomcat II jest
> jednoprocesorowy? Jezeli tak, to dlaczego jest sprzedawany
> jako dwuprocesorowy?

NIE! Tomcat II jest jak najbardziej OK tylko iP-200 ma niedorobiona
strukture i trzeba czekac na jej kolejny steping az moze laskawie Intel
poprawi wewnetrznego APICa do dual procesingu (w iP-120 trwalo to prawie rok
zanim poprawiono jego uklad ale wiazalo sie to z klopotamu technologicznymi
bo poczatkowo 120 byla robiona w technologi 0.6um a w tej chwili jest 0.35um
i nie ma problemu z dual a i napiecie zasilania 3.6V obnizono do 3.3V)

Piotrek