Re: CD-ROM pytanie

Autor: Mariusz Fras (maf_at_ub.ists.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 13:40:43 MET

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com) wrote:
: Zajrzyj do grudniowego PCWK - testy sporej liczby CD-kow. Aha,
: jedynym, ktory zalapal sie na BestChoice i nie ma odlotowej ceny byl
: wlasnie TEAC8x (obok Plextorow i Diamonda, he, he), no i Goldstar 8x.
: Toshiby i Aztechy ponizej Mitsumi, he, he i tak nigdy nie lubilem tych
: napedow.

Raczej nie widze tam sporej liczby cd-kow dostepnych w kraju.
Z 8-mek tylko: Teac, Mitsumi i Goldstar. Brak Acer, Aztech, BTC, Panasonic,
NEC, a Toshiba to nie wiadomo co to jest (napisali, ze model XM5602 x6 -
ja wiem , ze jest model XM5602B x8 - nie wiem wiec czy to jakis blad).

maf