Re: TSENG ET6000

Autor: Mike (mike_s_at_lodz.pdi.net)
Data: Sat 07 Dec 1996 - 22:16:52 MET

"cezar" <cezar_at_rubikon.net.pl> wrote:

>Prywatnie rowniez mam Tsenga 4MB a wlasciwie 4,5 MB w firmie pracuje na
>Matroxie (pracuje w powaznej grafice) - zdecydowanie Tseng - dlaczego? To
>trzeba zobaczyc

Tak zachwalasz Tsenga - uzywasz oryginalki czy jakiegos noname -?
Sledze to co sie dzieje w kartach od paru miesiecy, co prawda nie
testowalem Matroxa ale Tsenga owszem - prawde mowiac na 486 byl
cienki, w ogole nie zglaszal sie w BIOS'ie a w Windowzie moja S3 Trio
32 chodzila lepiej... ( Nie mowiac o MPEG - te byly beznadziejne)
(tylko mi nie mow ze musze przejsc na pentiuma, zeby to zobaczyc !!)

Mike