Re: Explorer 4.0

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Sat 07 Dec 1996 - 23:54:18 MET

 Jarek> Explorer 4.0 albo Nashville ma wejsc do Windows w przyszlym
 Jarek> roku. Wtedy juz nie bedzie roznicy miedzy Internetem a Windows
 Jarek> 95, bo nikt nie bedzie w stanie odroznic, gdzie zaczyna sie
 Jarek> Internet, a koncza zasoby na dysku. Bedzie to ostateczne
 Jarek> zwyciestwo Microsoftu nad Internetem - po prostu go polknie i
 Jarek> poda na tacy tym setkom milionow uzytkownikow Windows 95.

Myślę, że zasłużyłeś sobie na honorowe miejsce w Lecha Szychowskiego
Złotych Cytatów Kolekcji. Ja zaś powyższe powieszę sobie na ścianie żeby
się zaśmiewać co rano...

--J.
PS: nadal nie jestem w stanie zrozumieć, jak można podchodzić
_religijnie_ do produktów jakiejś firmy ? Nie takich ktore się samemu
zrobiło/napisało, nie takich które się jakoś współtworzy, tylko takich
na które się wydało pieniądze i które potem marnie działają...