Re: Explorer 4.0

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_it.com.pl)
Data: Tue 10 Dec 1996 - 19:03:06 MET

Jan Rychter wrote:

> Jarek> Explorer 4.0 albo Nashville ma wejsc do Windows w przyszlym
> Jarek> roku. Wtedy juz nie bedzie roznicy miedzy Internetem a Windows
> Jarek> 95, bo nikt nie bedzie w stanie odroznic, gdzie zaczyna sie
> Jarek> Internet, a koncza zasoby na dysku. Bedzie to ostateczne
> Jarek> zwyciestwo Microsoftu nad Internetem - po prostu go polknie i
> Jarek> poda na tacy tym setkom milionow uzytkownikow Windows 95.
>
> Myślę, że zasłużyłeś sobie na honorowe miejsce w Lecha Szychowskiego
> Złotych Cytatów Kolekcji. Ja zaś powyższe powieszę sobie na ścianie żeby
> się zaśmiewać co rano...

Dziekuje za wyroznienie. Obys tylko na nim nie gral w strzalki.
Porozmawiamy za dwa lata czy przypadkiem moje slowa nie okaza sie
prorocze...

> PS: nadal nie jestem w stanie zrozumieć, jak można podchodzić
> _religijnie_ do produktów jakiejś firmy ? Nie takich ktore się samemu
> zrobiło/napisało, nie takich które się jakoś współtworzy, tylko takich
> na które się wydało pieniądze i które potem marnie działają...

Religijnie mozna podchodzic do dowolnej rzeczy. Ja bym raczej nie
podchodzil religijnie do rzeczy, ktore sam napisalem, bo wiem, ze moje
aplikacje to napisal po prostu smiertelnik, a co do aplikacji innych nie
mam takiej pewnosci. Czasem mam podejrzenia, ze programy i komputery nie
kieruja sie tak prosta logika, jakiej mnie uczyli, a jakas boska sila...
moze sila przypadku?

Pozdrowienia,

Jaroslaw Zielinski
mailto:jz_at_it.com.pl