Re: ATX i plyta Advanced/ML (Intel)

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 07 Dec 1996 - 12:15:30 MET

Marek Ciesielski napisal (-a) :

[...]
> Jest tylko jeden problem - to sie wywala w scisle okreslony sposob: tylko w
> czasie otwierania jakiejs ikony w panelu sterowania... Nie twierdze, ze winny
> jest ATX (w koncu to tylko inaczej zaprojektowana plyta i obudowa), ale z
> nielicznych doswiadzczen wiem, ze akurat z ATX'ami sa "typowe" problemy - np.
> znikanie CD-ROM'w na drugim IDE, kiedy zainstaluje sie WIN95...

Niestety znikanie drugiego kanalu pod Win95 jest tylko typowe dla plyt ATX
Intela ale nie dlatego ze ATX tylko dlatego ze Intel robi juz tylko plyty w
ATXie i tylko na nowych chipsetach. Faceci z Intela cos skasztanili bo Win
95 gryzie sie z ukladem PIIX3 i po pewnym czasie wylacza drugi kanal IDE ale
jest patch (intela) do Win95 ktory to naprawia.
> Fakt - troche przesadzilem, ale AMI jakos mi sie tak gownianie kojarzy :)

Mnie tez ;)

Piotrek