Re: ATX i plyta Advanced/ML (Intel)

Autor: Tomasz Sokolski (tomsok_at_kaszub.ternet.pl)
Data: Sat 07 Dec 1996 - 16:41:43 MET

Jest tez mozliwe, ze wersja W95 ktora zainstalowales jest "starsza" i nie
ma wszyskich sterownikow do ATX'a ( moj kumpel mial takie "jajo" z CD-Romem
na secondary EIDE ... za chiny mu nie chcial "zobaczyc" w/w na tym zlaczu
... zadzwonil do MS ... tam zapytali kiedy kupil W95 .. okazalo sie ze jest
update [ale nie sevrvice pack ] , ktory dogrywa sterowniki dla ATX'a )
Odwiedz www MS i poszukaj ... moze ????

--
Pozdrawiam:
Tomek Sokólski

> [...]