Re: Windows 95 niszczy mi pliki

Autor: Michał Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net)
Data: Sat 07 Dec 1996 - 12:11:19 MET

Janusz Sklorz wrote:

> A po co zrobiles partycje. Gdzies mi sie obilo o uszy (chyba nawet tu), ze G95 nie lubi partycji.

Coool! Prawda jest taka, że plików na tych partycjach W95 nie lubi
jeszcze bardziej. Im więcej plików tym bardziej wzrasta
prawdopodobieństwo błędów. Wystrzegajcie się zapisywania czegoś na
dysku. To jest groźne. Każde uruchomienie W95 też jest groźne - tego też
się wystrzegajcie.

Poza tym Windows oczywiście nie lubi jeszcze masy innych rzeczy, które
wydwałaby się zupełnie normalne w innych OS.

Michał

--
********     MEMBER OF THE INTERNATIONAL PROGRAMMERS GUILD    ********
WWW: http://www.pdi.lodz.pl/~mimo   tel: Int. Acc. Code + 48 42 148340