Re: Oswajanie HP5L cd.

Autor: Robert Kowalski (robek_at_it.com.pl)
Data: Sat 07 Dec 1996 - 11:12:08 MET

On 3 Dec 1996, Maciej Pilichowski wrote:

> Hej,
>
> To ja slowko. Jak 3 userom wszystko chodzi ok, to nie znaczy jeszcze, ze
> wszystko ok. A i Wam proponuje maly test Waszego cuda. Lekko zwincie kartke,
> w ten sposob, ze gdy wlozycie ja do podajnika /zbiorczego/ wyglada tak /od
> gory/.

> ..... .....

Nie wiem czy masz swiadomosc jak dziala podajnik zbiorczy wiec moze Ci
wyjasnie.
Podajnik zbiorczy jak sama nazwa wskazuje jest przeznaczony do pobierania
kartek ulozonych w rowny stos. Jego konstrukcja wymaga wypozycjonowania
stosu w scisle okreslony sposob. W HP5L i w innych drukarkach podajnik ma
do pozycjonowania stosu odpowiednie elementy.
Dochodzac do sedna sprawy, kartka zgieta wg schematu powyzej ma mniejsza
dlugosc i nie jest odpowiednio przytrzymywana przez podajnik (ustawienie
mozna zmienic ale pewnie tobie sie nie chcialo) w zwiazku z tym raczej
normalym efektem jest nie wciagniecie tej kartki przez podajnik. Poprostu
kartka zsuwa sie do tylu drukarki i nie jest lapana przez mechanizm.

Rada na przyszlosc: Obejrzyj sobie podajnik od HP5L (mozesz go wyjac
calkowicie i przestudjuj jego sposob dzialania.
Pozdrowienia
Robert Kowalski