Re: Oswajanie HP5L cd.

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 03 Dec 1996 - 12:37:04 MET

On 3 Dec 1996, Paweł Brandys wrote:

> Tez posiadam "bezproblemowe" (odpukac) 5L (dwie (dom, praca)). Jak juz
> wspomniano oryginalne sterowniki dla W95 sa nie bardzo (bledy ochrony).
> Sciagnalem wiec te z ftp-u HP (oczywiscie polskie) i dzialaly prawie
> bezproblemowo tzn. nie udalo mi sie uzyskac na wydruku polskich
> znaków. Przyznaje sie, ze od razu zrezygnowalem wiec moze cos przeoczylem
> (w zasadzie bardzo dobrze mi sie drukuje ze sterownikow 4L, oferowana
> rozdzielczosc 300x300 dpi mi wystarcza).
> [...]

Dziwne... instalowalem ta drukarke prz dwoch komputerach, najpierw z
Win31, porem z 95, i jedyne problemy jakie mialem to to, ze sterowniki z
Win3.1 pod Win95 psuly ikonki w Wordzie... chociaz drukowaly okej.
Problemow z polskimi czcionkami nigdy nie mialem (rowniez pod DOSem przy
druku w CP1250) - Moze ustawiles cos, co kaze drukarce drukowac fontami
zblizonymi do zadanych albo co...

Pozdrowienia,
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|
|joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2 |