Re: Oswajanie HP5L cd.

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Tue 03 Dec 1996 - 12:15:30 MET

Hej,

  To ja slowko. Jak 3 userom wszystko chodzi ok, to nie znaczy jeszcze, ze
wszystko ok. A i Wam proponuje maly test Waszego cuda. Lekko zwincie kartke,
w ten sposob, ze gdy wlozycie ja do podajnika /zbiorczego/ wyglada tak /od
gory/.

No taki luk, kurcze ;-) Wlozcie tak tylko jedna kartke. Jak Wam to wciagnie,
to na serio macie extra drukare!

milego dnia zycze
hej

--