Re: Explorer 4.0

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 06 Dec 1996 - 19:02:28 MET

Thu, 05 Dec 1996 22:19:44 +0100, Jaroslaw Zielinski <jz_at_gazeta.pl>
napisał(a):

>Oczywiscie tego Internet Explorera nie mozna miec, bo nie ma publicznej
>kopii beta, wiec jego posiadanie bylo nielegalne.

Czyzby gazeta.pl - tak pietnujaca machloje w gospodarce ze szczegolnym
uwzglednieniem obecnej koalicji - ten program posiadala nielegalnie, a
chec "bycia pierwszym" przeslonila co nieco? :)

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!