Re: Dyski MO - czy warto?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 06 Dec 1996 - 19:01:40 MET

Fri, 06 Dec 1996 14:19:27 GMT, azdzit_at_fourpi.com.pl (Andrzej "Andy"
Zdzitowiecki) napisał(a):

>Hej!
>
>Zastanawiam sie nad wyposarzeniem mojego komputera w naped dyskow
>magneto-optycznych 640MB Fujitsu (SCSI lub EIDE). Czy ktos ma jakies
>doswiadczenia, jakies "zady i walety"? Genralnie chodzi mi o w miare
>pewne narzedzie archiwizacji, ale takie, zeby czasem zarchiwizowane
>dane wykorzystac on-line.
>Andy

Bawilem sie napedem Fujitsu tak okolo rok temu, ale doslownie przez
chwili. Jedyne co pamietam, to ze odczyt byl b. szybki (troche
wolniejszy od owczesnych HDD), ale zapis kilkukrotnie wolniejszy (i
dosc glosny). Wrazenia pozytywne, lecz cena odpychala (bardziej
oplacalo mi sie archiwizowac na CD).

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!