Re: W95 a czestotliwosc odswiezania

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Fri 06 Dec 1996 - 16:04:29 MET

Rafal Rauchflaisz wrote:

> Mam problem. Zawsze pracowalem w Win 3.11 w trybie 800x600. Teraz przesiadam
> sie na W95 i zaczely sie problemy. Polegaja one na tym, ze W95 nie toleruje
> u mnie w AUTOEXEC.BAT praktycznie zadnych rezydentow (nawet SMARTDRV).
> Mialem tam programik S3REFRSH.EXE, ktory mi ustawial odpowiednie
> czestotliwosci odswiezania ekranu. Teraz jesli go (lub inny program ) tam
> umieszcze, to W95 wiesza sie na poczatku uruchamiania
> i pada tak dokladnie, ze nie pomaga ani uruchamianie w trybie awaryjnym, ani
> nic z tego co robilem. Trzeba na nowo instalowac W95.
A nie powinien, u mnie nie padal jak uzywalem s3refresh (smartdrv - to
co innego, choc tez mi sie udalo bez przypadek uruchomic). Zreszta sam
MS zaleca instalowanie rezydentow do odswiezania w autoexecu ale
lepiej...

> Tu pytanie: czy mozna jakos w W95 ustawic czestotliwosci odswiezania ekranu?
> Mam S3 864 z 1MB RAM i monitor DAEWOO 14SM.
...z http:/www.s3.com sciagnij sobie nowe sterowniki, w ktorych
odswiezanie ustawia sie z poziomu win95 (nowa zakladka w opcjach ekranu)

--
 Marek Nazarko
 mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)