Re: Asus+P166+IBMDAQA

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 06 Dec 1996 - 09:49:58 MET

On Thu, 5 Dec 1996, Raku wrote:

> Mialem podobne jaja:
> * po spakowaniu juz nie moglem rozpakowac
> * W95 sypal errorami i informacjami podczas instalacji ze ma *.cab
> uszkodzony
> okazalo sie ze walnniete sa pamieci

A mnie sie widzi, ze to moze tez zalezec od plytki glownej.
Mialem HOT-555, no i proba instalacji win95 z katalogu na twardzielu
konczyla sie jakimis bledami w plikach .CAB. A np. instalacja z CDROMa
bez problemow....
Albo inny przyklad: instalacja przebiegla pomyslnie, ale podczas gdy
win95 ustawia rozne rzeczy czyli Panel Sterowania, Pomoc, Strefe czasowa,
to Explorer sypal bledami ochrony niemilosiernie i wszystko szlag trafial.
Zmienilem plyte na Asus TVP4 (VX), pamieci przelozylem, wszystko
pozostale tez, no i problemy sie skonczyly !!!!
Wirusa nie bylo.
Dodam ze dysk twardy to Caviar 1,6 GB, 32 EDO RAM (TCH), grafika:
Paradise Barbados (S3-964), Gravis PnP.
Chodzi jak zloto !

| Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR. Packet Radio: SQ9ANR_at_SR9ZDN.KA.POL.EU |
| E-mail: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl & twinsen_at_boss.iele.polsl.gliwice.pl|
| IRC: Emean, sometimes on #gaduly #warez #gliwice 73 for HAMs |