Przepraszam

Autor: Joanna Kaczynska (syriusz_at_medianet.com.pl)
Data: Fri 06 Dec 1996 - 09:45:17 MET

Szanowni Państwo,

Znacie na pewno moje imię i nazwisko z poprzednich newsów. Serdecznie
przepraszam za to iż mój news spowodował tyle zamieszania. Nie było moją
intencją nikogo zdenerwować. Fakt iż news powtarzał się po dwa lub więcej
razy w jednej grupie wynikał z mojej nie znajomości programu pocztowego.
Jeszcze raz przepraszam. Jednocześnie chciałabym podziękować wszystkim tym,
którzy odpisali na mój news. Rozumiem, że umieszczanie takich ogłoszeń,
jest niezgodne z przeznaczeniem niektórych grup. Wyjaśnię jednak dlaczego
tak uczyniłam. Moja firma prowadzi obecnie konkursy audioteksowe. Są to
konkursy, w których bierze się udział dzwoniąc pod numer 0-700-XXXX. Jest
to połączenie płatne. Płaci się oczywiście więcej niż za normalne
połączenie telefoniczne. Aby wygrać należy odpowiedzieć na kilka banalnych
pytań. Nagrody w konkursie są jednak prawdziwe (o co zadbały odpowiednie
instytucje prawne). Nagród jest sporo, więc szanse na wygranie są dosyć
duże. Umieściłam mój news w grupach dyskusyjnych, gdzie moim zdaniem
czytają newsy ludzie, którzy byliby zainteresowani wygraniem komputera,
gier komputerowych i akcesorii komputerowych. Uważam, że osoby, które mi
odpowiedzą, przesyłając swoje dane, są zainteresowane braniem udziału w tym
konkursie i w następnych. Tak więc w momencie uruchomienia linii, planuję
wysłać tym osobom numer telefonu pod który mogą zadzwonić aby wziąć udział
w konkursie. W ten sposób uniknę wysyłania, jak to określił jeden z waszych
kolegów, spamu.

Aby nie zajmować więcej miejsca i waszego czasu, jeszcze raz przepraszam i
raz jeszcze proszę o rozważenie nadesłania mi swoich danych w celu
wciągnięcia na moją listę adresową.

Z poważaniem,

Joanna Kaczyńska
Agencja Reklamowa "SYRIUSZ"