RE: Asus+P166+IBMDAQA

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Thu 05 Dec 1996 - 23:00:51 MET

>Dodam jeszcze ze po podlaczeniu CD na tej samej tasmie co IBM udalo mi
>sie utworzyc na dysku za pomoca starego dobrego NC dwa pliki o tej samej
>nazwie i rozszerzeniu w tym samym katalogu.
>Gdybym tego nie widzial na wlasne oczy to nie uwierzylbym.

Mialem to samo na gownianej plycie DataExpert z procem AMD 486 podpedzonym
na 100 MHz. Program DS (DirectorySort z pakietu NU) dawal takie same
wyniki = kilka plikow o tej samej nazwie ale o roznych dlugosciach.
Wymiana plyty pomogla. Pomagala tez redukcja z 100MHz na 50 MHz

Wniosek: Plyta padnieta albo procesor za bardzo podgoniony.

>Wdzieczny bylbym za jakiekolwiek sugestie bo wena mnie opuscila.

>Pozdrawiam.
>DESERAT
chyba DESPERAT

Romek