Re: Pytanie o Citizen Printiva

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 05 Dec 1996 - 19:21:54 MET

Balthasar <balth_at_ikp.atm.com.pl> wrote:
: Niestety kupilem cos takiego do firmy. Drukuje - wg mnie - gorzej niz zwykla
: kolorowa pluja HP. Straszliwe zuzycie materialow.
: Drukarka ta uzywa 4 tasiemek (czarna+3 kolory). Po JEDNOKROTNYM przejsciu
: glowicy tasma robi sie przezroczysta, tzn. schodzi caly material barwiacy.
: Tasma nie jest zapetlona. Jesli drukujesz jedna pionowa kreske na kartce to
: tracisz tyle tasmy ile zdazy sie jej przewinac miedzy brzegiem kartki a
: twoja kreska.
: Koszmar. Chetnie bym sie jej pozbyl....

Troche inna, bo Manesman, ale tez termotransferowa, znajomy jest zachwycony.
Zuzycie chyba nawet wieksze niz piszesz - wystarczy jeden punkt postawic,
a tasiemki leca trzy kolorowe strony.

Za to z drugiej strony - jakosc! Z tego wychodzi strona prawie tak jak
z drukarni, i mozna ja juz po minucie przedstawic klientowi jak to bedzie
w rzeczywistosci wygladalo. Te 1pln za strone wydruku w firmie reklamowej
to calkiem znosnie.

J.