Re: Pytanie o Citizen Printiva

Autor: Bernard Malinowski (maber-polska_at_geocities.com)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 22:28:16 MET

>Niestety kupilem cos takiego do firmy. Drukuje - wg mnie - gorzej niz zwykla kolorowa pluja HP. Straszliwe zuzycie materialow.
>Drukarka ta uzywa 4 tasiemek (czarna+3 kolory). Po JEDNOKROTNYM przejsciu glowicy tasma robi sie przezroczysta, tzn. schodzi caly material barwiacy. Tasma nie jest zapetlona. Jesli drukujesz jedna pionowa kreske na kartce to tracisz tyle tasmy ile zdazy sie jej przewinac miedzy brzegiem kartki a twoja kreska.
>Koszmar. Chetnie bym sie jej pozbyl....

Dzieki za ostrzezenie, a swoja droga podobno (w/g specyfikacji)
technologia Micro Dry Process miala osiagac rewelacyjne rezultaty.
Czyli mamy wady drukarek termotransferowych (slynny punkt na kartce
zuzywal tyle tasmy ile calkowite pokrycie jej obranym kolorem) i
niezadawalajaca jakosc :-(
A miala miec 600x600 dpi w kolorze o wysokiej gestosci optycznej,
porownywalna z laserem ...

Pozdrowienia

Bernard