Re: Pytanie o Citizen Printiva

Autor: Balthasar (balth_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Thu 05 Dec 1996 - 10:51:07 MET

Bernard Malinowski <maber-polska_at_geocities.com> wrote in article <329f786a.3985280_at_news.miracle.net>...
> Swego czasu bylo duzo szumu wokol tej drukarki, teraz jest cisza.
> Zastanawiam sie nad zakupem i wdzieczny bede za wszelkie informacje.
> Czy warto ? Koszty eksploatacji, ewentualne wady.

Niestety kupilem cos takiego do firmy. Drukuje - wg mnie - gorzej niz zwykla kolorowa pluja HP. Straszliwe zuzycie materialow.
Drukarka ta uzywa 4 tasiemek (czarna+3 kolory). Po JEDNOKROTNYM przejsciu glowicy tasma robi sie przezroczysta, tzn. schodzi caly material barwiacy. Tasma nie jest zapetlona. Jesli drukujesz jedna pionowa kreske na kartce to tracisz tyle tasmy ile zdazy sie jej przewinac miedzy brzegiem kartki a twoja kreska.
Koszmar. Chetnie bym sie jej pozbyl....

--
				Balthasar