Re: HP320 i AutoCad 12

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Thu 05 Dec 1996 - 22:45:21 MET

>Z pewnoscia Romku HP520 po wlozeniu glowicy kolorowej jest drukarka

Z subiektu wydawalo mi sie, ze chodzi o HP 320

>kolorowa i to wcale nie kiepska (lecz nie drukuje w trybie tekstowym
?z DOS majac glowice KOLOR!!). Mialem przyjemnosc drukowania na jej
>poprzedniczce HP310.

>Ponadto posiada ona pamiec o ile wspomne to 32kB oraz jesli sie nie
>myle to obsluge jezyka HP-GL/2 i PCL-2 a moze juz PCL-3.

32 KB to za malo zeby zapamietac cala strone (pomijam dalsze implikacje...)

>Wydaje mi sie ze GL/2 jest jakims odnosnikiem funkcji plotera na
>plujkach i laserach HP. Niemniej jednak polecalbym zainteresowanemu
>pogrzebanie na www.hp.com i poczytanie zawartych tam innformacji.

Tak ale dotyczy to laserowek a nie plujek HP
Sam korzystam z tej funkcji w swoim jednym programie (patrz wydruki
w http://chemeng/HighTech/example2.html )
Niestety te funkcje (HPGL/2) nie dzialaja na plujkach HP (przynajmniej
na tych, ktore sprawdzalem).

Romek

    Pozdrawiam;
        Zbyszek
                      ////// \\
                      | - ^ |
 / Zbigniew Olearczyk ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl \
/ Filia WNS KUL w Stalowej Woli \