Re: Zakupy w USA

Autor: Krzysiek Mazur (kenel_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Thu 05 Dec 1996 - 16:42:18 MET

> A najlepiej wyrobic sobie karte VISA vel Eurocard. Wiele nie
> kosztuje...
>
> MJ
Tylko ze trzeba pracowac na pelny etat....i miec przez 6 miesiecy
oszczednosciowe (przynajmniej PBK)

A poza tym. Kup w Polsce. Ja chcialem kiedys oszczedzic i kupilem
karte i skaner w grejt brytajnie. I co? Jedno i drugie byly
walniete. Oczywiscie gwarancja traci waznosc przy wywozce z GB,
wiec wydalem drugie tyle na naprawe %(

Chcialem sobie sprowadzic modem z jusa, ale pomny niepowodzen
kupilem sobie w sklepie Zoltrixa 33,6 i jestem zadowolony.
A i cena porownywalna.

Pozdrowienia

Krzysiek.