Re: kupno PC

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 05 Dec 1996 - 14:30:21 MET

On 2 Dec 1996, Marcin Kaminski wrote:

> Bardzo prosze o odpowiedz na pytanie: jakĽ firme wybrac kupujĽc komputer
> przeznaczony do SOHO w cenie 5000,00 zˆ (wraz z monitorem). Nie jest to
> duzo, ale cos juz mozna wybrac, jakies 120 Mhz i 16 MB RAM. Chetnie
> uslysze Wasze opinie o roznych producentach
> h "skladakow". Ja troche robie na Optimusie, ale nie rzuca mnie to na
> kolana?

Nie polecam Optimusa ani Vobis-a, polecam natomiast male firmy - im zalezy
na klientach i ich nie olewaja, poza tym z reguly sprzedawcy sa bardziej
kompetentni niz u dwoch w/w producentow...
Za 5000 pln to mozesz dostac cos kolo P150 (chociaz lepsze by bylo
multimedialne P133)...

Pozdawiam,
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|
|joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2 |