Re: Oswajanie HP5L cd.

Autor: Paweł Brandys (brandys_at_astra.mech.pk.edu.pl)
Data: Tue 03 Dec 1996 - 11:54:20 MET

> Mam LJ5L, tez nie mam zadnych problemow... nawet ze sterownikami GDI i
> uzytkowaniem w Windoziarskiej sieci... Aha: sterowniki mam z ftp-u HP -
> polskie pod Win95 (te stare robily jakies hece)

Tez posiadam "bezproblemowe" (odpukac) 5L (dwie (dom, praca)). Jak juz wspomniano oryginalne sterowniki dla W95 sa nie bardzo (bledy ochrony). Sciagnalem wiec te z ftp-u HP (oczywiscie polskie) i dzialaly prawie bezproblemowo tzn. nie udalo mi sie uzyskac na wydruku polskich znaków. Przyznaje sie, ze od razu zrezygnowalem wiec moze cos przeoczylem (w zasadzie bardzo dobrze mi sie drukuje ze sterownikow 4L, oferowana rozdzielczosc 300x300 dpi mi wystarcza).

Jesli miales tez problem z ogonkami i go rozwiazales bylbym wdzieczny za informacje (czasem moze sie zdarzyc, ze bede potrzebowal
600x600 dpi), jesli nie miales to jestem d... do niczego :-))

Pozdrowienia.

--
          Pawel