Krzaczki i ...

Autor: WOJTEK (t_shirt_at_zt.olsztyn.tpsa.pl)
Data: Mon 02 Dec 1996 - 17:03:15 MET

At 16:25 2.12.96 MET-1, you wrote:

>Jesli to Eudora 1.x to rzeczywiscie nie obsluguje polskich liter.
>Dopiero wersja 2.0 to potrafi.

>Pada, czyli nie padl ? Moze masz Optimusa z kieszenia na dysk i dysk
>ktory pada sie w niej znajduje ? Mialem juz kilka razy problemy
>z przeklamywaniem na zlaczu kieszeni, szczegolnie w komputerach Optimusa.
>
>Czasem moze to byc rowniez problem kabla sygnalowego - jakies niekontakty,
>albo za duza dlugosc kabla. (Kiedys zrobilem sobie kabel 75cm dl.
>i w zasadzie dziala - o ile nie podlacze do niego kieszeni)

 Niestety ten HDD nie jest w kieszeni.Ten PC to AMD 486 DX4-100 HDD Conner 540.
A sprawa wyglada tak, ze przez ponad 8 miesiecy bylo wszystko malina, az tu
nagle pojawilo sie 196608 BAD BLOCK (jedne z ostatnich sektorow na
dysku).Ostatnio (tzn. dwa dni temu) Defrag W'95 cos wyswietlil. Zapuscilem
ScanDisk W'95 i zrobilo sie juz 327680 BAD BLOCK, no i w zwiazku z tym szlag
mnie trafia bo gwarancja mi sie skonczy i pewnie chwile potem padnie mi
caly. A tak jak wczesniej pisalem moj Gwarant (k..wa mac), stwierdza z cala
stanowczoscia ze jak bede mial 27 MB BAD BLOCK-ow to mam sie zglosic.Moze
wada tkwi w tym, ze gdy W'95 przeprowadza defragmentaryzacje dysku to pilki
chwilowo nie nadajace sie do fragmentaryzacji zapisuje na koncu dysku i moze
ta koncowka dostaje ostro w de.
     Z powazaniem --->
       /\ Wojtek T /\
>-----/ \ /---t_shirt_at_zt.olsztyn.tpsa.pl---/ \ /----->