Re: rewolucja w lublinie

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Mon 02 Dec 1996 - 16:55:05 MET

Andrzej Karpinski <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl> wrote in article
<36DA4EE1903_at_golem.umcs.lublin.pl>...

> nie wiem czy wiecie, ale pare dni temu miala miejsce w lublinie
najwieksza w
> kraju rewolucja trelekomunikacyjna. calkowicie zlikwidowano wszystkie
stare
> analogowe centrale telefoniczne a w ich miejsce postawiono nowe centrale
> simensa (faktycznie nowe a nie wycofane z zagramanicy). wymieniono takze
> spora czesc kabli w miescie z prostego powodu - nowe centrale nie chcialy

> wcale dzialac na starych kablach ;) roznica? w calym miescie sa tony,
jakosc
> [...]

A wiec jednak mozna. Wbrew temu co twierdzil telepies. Wiec pomylscie co
by bylo gdyby byl uczciwy uklad z konkurencja: lepsza jakosc nizsze ceny i
frontem do klienta. Wszytskie gadki o problemach technincznychto mydlenie
oczu. Tak czy inaczej gratuluje siece telekomunikacyjna to podstawa w
dzisiejcszym swiecie. Fajnie by bylo gdyby ktos za rok na przyklad mogl
podac jaka jest korelacja miedzy jakoscia telekomunikacji a rozwojem
ekonomicznaym miasta i strefy.
Gratulacje.
SD.