Re: szybkie modemy

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 01 Dec 1996 - 14:43:53 MET

> W najgorszym? A co z ta 40% przepustowoscia Etherneta?...

nie jest to czysty ethernet, a jedynie tunelowane pakieciki ethernetowe w
dowolnym innym medium o przepustowosci tego rzedu. tpsa swiadczy tego typu
uslugi na dowolna odleglosc i w dokladnie takich cenach jak podalem.

> A ile _kilometrow_ moze miec to polaczenie Ethernetem?
> I, co wazniejsze, ktora centala daje Ethernet? 8^) Bo ISDN prawie
> wszystkie nowe cyfrowe... Fakt, ze nie wszystkie maja zakupione odpowiednie
> moduly.

no wiec zakup sobie modemik ISDN i zycze powodzenia ;) ciekawe gdzie go sobie
wetkniesz i podlaczysz. ile km? mozna bardzo duzo - zalezy od klasy urzadzen
i zastosowan. w cywilizowanym miescie nie ma punktu oddalonego o wiecej niz
500m od miejsca gdzie moznaby podpiac taki kabelek, uzytkownikow wiejskich
niespecjalnie interesuja takie rozwiazania (dojenie krow przez internet?).
uzytkownikow zainstereowanych naprawde powaznym i szybkim dostepem do sieci
ISDN w ogole nie zadowala wiec firmy i wieksze instytuacje nie zastanawiaja
sie nad tym ani chwili. a uzytkownik prywatny ma niedaleko i w zwiazku z tym
go stac, a jesli go stac zeby miec za te same pieniadze rzad wielkosci lepiej
to po co kupowac gorzej? poza tym zdanie o ISDN nie bylo moje, to ogolna
tendencja zarowno polska jak i zachodnia - od ISDN sie odchodzi, i czy
Szanownemu Panu sie to podoba czy nie taka jest rzeczywistosc.

pozdrawiam,
karpio