Re: dyski Quantum Fireball - dobre?

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 01 Dec 1996 - 14:48:39 MET

> Jak wiesz - m<=j BBS chodzi od lipca'94 non-stop. Przez ten czas mo+e znalaz|em
> z 10 lost clusters i to tyle. MS-DOS 5.0.

a moj bbs chodzi od stycznia 93r non-stop na FATku i jakos ani razu mi nie
zdechl tak, zeby sie nie dalo spowrotem postawic. uptime w chwili obecnej
wynosi 6m-cy, a poprzednie wylaczenie bylo spowodowane zmiana dysku czy
czegostam (juz nawet nie pamietam). moze to zasluga softu (uzywam majora, a
ramote uwazam za badziewie), a moze po prostu nie trzeba specjalnie marudzic
i kombinowac. takze mam 8mb kaszy softwareowej (hyperdisk) z opoznionym
zapisem i nic sie nie dzieje.

karpio