Re: szybkie modemy

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Mon 02 Dec 1996 - 18:07:13 MET

 AK> zlozyl w 5-10 osob. w najgorszym wypadku mam 1MBit, w najlepszym

 Andrzej> nie jest to czysty ethernet, a jedynie tunelowane pakieciki
 Andrzej> ethernetowe w dowolnym innym medium o przepustowosci tego
 Andrzej> rzedu.

  Ciekawe -- w czym Ty byś chciał "tunelować pakieciki ethernetowe" ?
Bo o ile nie chodzi Ci tylko o protokoły wyższego poziomu, jak IP czy
IPX, to bez ATMu z LANE albo innym LAN Emulation będzie Ci trudno...

  Nie widziałem początku dyskusji o 40% przepustowości Ethernetu, ale od
razu pozwolę sobie zaznaczyć że jest to bzdura -- chyba że mówimy o
równoczesnym przesyłaniu ile się da w obie strony. Przy przesyłach
jednostronnych często widuję > 9.2Mbit/s. Dwustronnie 4.7Mbit/s.

--J.