Re: Zoom V34I pytanie

Autor: Robert Kowalski (robek_at_it.com.pl)
Data: Sun 01 Dec 1996 - 14:28:23 MET

Marek Adamski <hax_at_medianet.com.pl> napisał(a) w artykule
<01bbdebf$f2f54260$LocalHost_at_biuro>...
> Cze
> Mialem ten sam problem, zapytalem tech support ZOOM-a, po dwoch dniach
> dostalem taka odpowiedz (cytuje z pamieci):
> 1. zrob backup pliku c:\windows\inf\mdmzoom.inf
> 2. edytuj ww. plik, znajdz linie:
> HKR (cos tam) DialSuffix,, ";"
> zmien na
> ..... DialSuffix,, ""
> 3. usun z Panelu Sterowania\modemy ZOOM v.34
> 4. dodaj ZOOM v.34
>
> jezeli cos jest niejasne, albo bedziesz mial klopoty napisz
> --
> Marek Adamski
Dzieki, zrobilem to juz po swojemu
wyedytowalem rejestry i obylo sie bez reinstalacji modemu
adres rejestru znajdziesz w mojej odpowiedzi kilka postingow wczesniej.

Pozdrawiam i dziekuje za podpowiedzi :))

--
Robert Kowalski
robek_at_it.com.pl