Jak rozciagnac 640x480 na caly ekran

Autor: Michael (mike_at_NeptuneNET.com)
Data: Sun 01 Dec 1996 - 05:06:46 MET

Witam

Mam notebook Toshiba 425CDS. Kiedy probuje przelaczyc rozdzielczosc z
800x600 na 640x480 ekran nie jest zajety w calosci (tzn mam marginesy
z gory, dolu, lewej i prawej strony). Kiedy mam rozdzielczosc 800x600
albo wyzsza wszystko jest w porzadku. Wiele gier uzywa 640x480, wiec
biorac pod uwage ze ekran tego notebooka jest tylko 11.3'' i w dodatku
nie jest on zajety w calosci widze niezbyt duzo.
Wlasnie kupilem nowa gierke command&conquer red alert (jest swietna,
tak jak poprzednia czesc) i moj maly ekranik :))) mnie strasznie
denerwuje

Michael Smuga
mike_at_NeptuneNET.com