Re: Jak rozciagnac 640x480 na caly ekran

Autor: Pawel Paron (pawelp_at_rodan.waw.pl)
Data: Mon 02 Dec 1996 - 10:25:42 MET

Michael wrote:

> Witam
>
> Mam notebook Toshiba 425CDS. Kiedy probuje przelaczyc rozdzielczosc z
> 800x600 na 640x480 ekran nie jest zajety w calosci (tzn mam marginesy
> z gory, dolu, lewej i prawej strony). Kiedy mam rozdzielczosc 800x600
> albo wyzsza wszystko jest w porzadku. Wiele gier uzywa 640x480, wiec
> biorac pod uwage ze ekran tego notebooka jest tylko 11.3'' i w dodatku
> nie jest on zajety w calosci widze niezbyt duzo.
> Wlasnie kupilem nowa gierke command&conquer red alert (jest swietna,
> tak jak poprzednia czesc) i moj maly ekranik :))) mnie strasznie
> [...]

Prawdopodobnie nijak nie mozesz go rozciagnac, bo ekran notebooka to nie
kineskop. Ten ma akurat 800x600 punktow, a zeby uzyskac mniejsza
rozdzielczosc, wykorzystujac caly ekran, trzeba by na kazdy piksel
przeznaczyc 2, 4, lub inna, parzysta liczbe fizycznych punktow ekranu.
Czyli teoretycznie moglbys miec 400x600, 400x300, 800x300, itd., ale
jako ze nie ma takowych driverow, wiec nie bedziesz mial :)
Pawel