Filtry do monitorow

Autor: Przemyslaw Frasunek (Przemyslaw.Frasunek_at_p26.f26.n484.z2.fidonet.org)
Data: Sat 30 Nov 1996 - 12:30:31 MET

Hello stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl.

29 Nov 96 15:16, stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl wrote to All:

 s> No nie wiem. Mam w miare porzadny monitor (NOKIA Multigraph)
 s> a z boku okno (NE). Po zalozeniu szklanego Polaroida zdecydowanie
 s> poprawila sie jakosc obrazu (kontrast) i zniknely wkurzajace refleksy.
 s> Po paru dniach pracy kontrolnie sciagnalem filtr. Fuj! Nie wierze juz
 s> w tzw. warstwy antyodblaskowe. Ale ludzi ktorzy kupuja filtry raczej
 s> po to zeby ich nie 'napromieniowywalo' nalezy faktycznie uswiadamiac
 s> j/w.

Ja widzialem juz 2 monitory z Polaroidami (hemoroidami :)) ustawione niedaleko
okna. Refleksy sa jeszcze wieksze i bardziej wkurw*.* niz bez filtru.

Przemyslaw