Re: VIA VT6421a i OS/2

Autor: Grzegorz Caban <cabangrz_at_gmail.com>
Data: Thu 10 Jan 2008 - 10:12:39 MET

Panowie samialem Warpa 4 na VIW KT costam stare dzieje.... dzialal bez
zazutu teraz mam jakis Chiniski wynalazek w postaci ULI w plycie MIS.....
porocesorek to 3GHz na AM2 i grafika 6600 na expresie 2 dyski twarde na ATA
nagrywarka DVD i zwyklego CDera dotego FDD jak mam na tym zlomie odpalic
Warpa 4 instalator sie uruchamia z dyskietek zaczyna startowac widze slychac
jakies piski na glosniczku systemowym i zawias..... stensknilem sie za W
arpem i bardzo mi zalezy aby to odpalic pomocy.....