Re: No i po upgrade.

Autor: Jan Gromadzki <jg_wp_at_poczta.wp.pl>
Data: Tue 15 May 2007 - 16:21:14 MET DST

On Mon, 14 May 2007 14:01:18 -0500
Mariusz <mbs@granit.univ.szczecin.pl> wrote:

> I to ostatnie zdanie jest jednocześnie prawdziwym i najważniejszym dla
> użytkownika.
> Mam OS/2 ponad dwanaście lat i nie zamierzam go zamieniać na jakikolwiek
> inny.

Jeśli dalej możesz używać OS/2 nie tracąc nadmiernie czasu na
utrzymywanie go przy życiu, to faktycznie nie ma powodu, żeby sobie
przysparzać kłopotów z przechodzeniem na nowy system, co często
początkowo bywa bolesne. .

Natomiast co do dyskusji o przewagach technologicznych różnych
systemów, to podsyłam - jako apologię linuksa - ciekawy może i dla
użytkowników innego softu tekst, mianowicie opinię o nowym kernelu
gościa, który najwyraźniej wie o czym pisze. To jest informacja na
forum fanów Slackware'a (http://forum.slackware.pl/), link do
właściwego tekstu: http://forum.slackware.pl/viewtopic.php?t=13436

W sumie, nie znając się za bardzo na kwestiach technologicznych, też
odnosiłem wrażenie, że linux wcale nie jest taki do tyłu :)

Pozdrowienia

JG