Re: format.com

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Tue 15 May 2007 - 17:42:39 MET DST

Adam Płaszczyca wrote:

> Ja też nie, sprawdziłem zip-a z pakietem i nie ma.
> Ale dorzuciłem format com do pliczków u mnie:
>
> http://trzypion.oldfield.org.pl/os2/IDE/

Sprawdziłem dla wersji Warp 3.0 - format.com w kolejnych fixpakach różnił się tylko datą utworzenia pliku,

wymiar pozostawał jednakowy i dla wersji polskojęzycznej miał oststnią
datę 97-10-07 i wymiar - 68.880.
Należy dodać, że tego rodzaju pliki są zamienne dla warpa 3 i 4 -
niestety późniejsze już tylko w wersji anglojęzycznej.
Nie sprawdzałem jaki plik formatujący siedzi w ECS.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >