Re: No i po upgrade.

Autor: Byly_OS2-Fan <bb.mull_at_gmx.net>
Data: Fri 30 Mar 2007 - 23:32:08 MET DST

Jan Gromadzki wrote:

> Ongiś używałem worda (wcześniej wordperfecta - ten był dobry, dopóki go
> nie uwindowili, ale i teraz ma swoje zalety), nigdy jednak nie byłem
> zdania, że to jakiś cud softwareowy. Openoffice zacząłem używać nie
> tylko z powodu tego, że word na linuksie chodzi tylko pod wine, ale
> bardziej dlatego, że na tym superprodukcie (mowa o wersji 97,
> późniejszych nie używałem) nie byłem w stanie wykonać np. prostej
> operacji podzielenia tekstu tabulatorami (przygotowanie czegoÅ› w
> rodzaju CSV -materiał do bazy danych) i w paru innych sytuacjach też
> [...]

A ja najwieksze dokumenty (relatywnie do mozliwosci sprzetu) tworzylem pod
AmiPro 3.0, a potem 3.1
Mialem ten program pod winde i pod OS/2a

Do dzisiaj pamietam, jak zrobilem dokument ponad 40 MB, gdy RAMu mialem
tylko 4 MB, a twardy mial 175 MB pojemnosci!
Zreszta sam komp to byl 386DX o "zabojczej" predkosci 25 MHz

Mielilo..., mielilo... i mielilo...., ale jakos moglem obrabiac ten plik

Na tamte czasy byl to bardzo nowatorski twor - zrobilem ponad 150-stronicowy
(A4) katalog wyrobow wraz z cennikami z zintegrowanymi kalkulacjami, baza
danych i skanowana kolorowa grafika wyrobow.
Ze wszystkimi "ochami i achami" tj cieniami pod zdjeciami, polprzejrzysta
grafika itp. najnowszymi (w tamtych czasach) duperelami

ANI RAZU nie "pomielilo" mi dokumentu!
Zaden edytor nie mogl konkurowac wowczas z Amikiem. A testowalem ich
wiele...

Zreszta, mam ten plik do dzisiaj. Do dzisiaj mam rowniez AmiPro 3.1, ale
tylko pod "Wine". Oczywiscie tylko w formie "pamiatki".

Nastepca AmiPro - WordPro to juz nie to...

No coz..., jakos tak sie dziwnie sklada, ze co dobre to przegrywa...

Pozdrawiam