Re: No i po upgrade.

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Thu 22 Mar 2007 - 20:39:05 MET

Artur Alinowski wrote:
> Pewnie nie. Ale przynajmniej producent wspiera, lepiej czy gorzej ale
> wspiera.

Nie wszystko i nie tak jak byś chciał, mówisz że masz problem z wyjściem
DVI - u mnie z tego co oczytałem się pod linuksem będzie z HDMI. Właśnie
kwestia driverów. Nie wspominam już o akceleracji, która chodzi sobie
dość różnie. To jest właśnie to gorzej :/
Jak scitech zrobił drivery do jakiejś karty to były one w pełni ją
wykorzystujące, na swoim monitorze mogłem sobie regulować odświeżanie o
ułamki hertzów, gdzie windziany driver dawno wcześniej miał limit.

> Dokładnie jest tak: Jedna maszyna ma starszą kartę matroxa przypiętą do
> LCD po analogu. Druga ta z Nvidią na pokładzie idzie po DVI bo taki jest
> drugi port w LCD. I kupa. Żeby wszystko puścić po analogu musiałbym
> zanabyć KVMa.

Jeśli potrzebowałeś takiego ficzera to trzeba było kupić monitor z dwoma
wejściami od razu (mój tak ma) miałbyś problem z głowy. Zobacz czy da
się uzyskać z tego DVI sygnał analogowy, a jeśli tak, to może da się w
drugą stronę też..

> Pewnie ze dobrze by było, ale szanse imho są niewielkie.

To trudny okres i albo coÅ› takiego siÄ™ stanie albo system zniknie, a
użytkownicy klnąć się przesiądą gdzieś na coś innego, bo po prostu nie
będzie wyjścia. Masę rzeczy będzie mi na pewno brakować, ale już teraz
sprzęt który mam mi nie wystarcza :(

--
                )\._.,--....,'``.      fL     Dominik Chmaj :: gg:919564
  .b--.        /;   _.. \   _\  (`._ ,.     http://www.dominik.chmaj.net