Re: No i po upgrade.

Autor: Artur Alinowski <Artur.Alinowski_at_DEV.DRZEWO.itpp.pl>
Data: Thu 22 Mar 2007 - 15:36:18 MET

Ninik wrote:
> Chodzi lepiej i gorzej, nie wykorzystuje często w pełni potencjału danej
> karty, nie można powiedzieć że to rozwiązanie idealne, ale źródeł pewnie
> nie wypuszczą, szkoda :/

Pewnie nie. Ale przynajmniej producent wspiera, lepiej czy gorzej ale
wspiera.

> Czyli jak dokładnie? Z DVI się da zrobić analogowy sygnał, jeśli o to
> pytasz?

Dokładnie jest tak: Jedna maszyna ma starszą kartę matroxa przypiętą do
LCD po analogu. Druga ta z Nvidią na pokładzie idzie po DVI bo taki jest
  drugi port w LCD. I kupa. Żeby wszystko puścić po analogu musiałbym
zanabyć KVMa.

> Chodźby to nawet oparli na linuksie od środka to oby z wierzchu było jak
> os/2 to będzie lepiej niż jakby nic nie było.

Pewnie ze dobrze by było, ale szanse imho są niewielkie.

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski
HOME: artali@DRZEWO.wp.pl