Re: No i po upgrade.

Autor: Jan Gromadzki <jg_wp_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 26 Mar 2007 - 09:29:59 MET DST

Byly_OS2-Fan <bb.mull@gmx.net> wrote:

[...]
> (uzywam Matroxow).
> Jednak ze wzgledow kompatybilnosci, gdzies tak od 2003 (SuSE 8.0)
> przeszedlem calkowicie na linuxa.

Ja już chyba w 2001 musiałem się rozstać z OS-em, jak tylko
zlokalizowałem linuksowe zastępniki dla używanych aplikacji . Niestety
ani OS-a (dobry w miare OS, ale wszystkiego do niego brak) ani windy
(prawie wszystko jest, ale OS zupełnie do bani) nie dało się używać.

> Do dzisiaj jednak twierdze, ze OS/2 byl najprzyjazniejszym systemem, jaki
> kiedykolwiek zrobiono.

Też tak uważam, GUI OS-a był bezkonkurencyjny (no, brakowało mu
wirtualnych pulpitów). Tylko co z tego, skoro do skorzystania z
wszystkich jego uroków potrzebne były natywne aplikacje. Tymczasem w
praktyce trzeba było używać aplikacji win32S (dopóki to miało sens).
Ale fakt, miło powspominać. Może wraz z rozwojem technologii ludzkość
wróći do tych rozwiązań?

Pozdrowienia

JG