Re: No i po upgrade.

Autor: Byly_OS2-Fan <bb.mull_at_gmx.net>
Data: Sun 25 Mar 2007 - 00:48:32 MET

Artur Alinowski wrote:

> Tym razem sprzętowym. W sumie nic takiego wymieniłem stary monitor CRT na
> większy panoramiczny LCD. I OS2 a konkretnie SNAP ta zmiana przerosła.
> Otóż LCD jest podłączony pod kartę po DVI (szkoda żeby inaczej) karta to
> Nvidia 6200 (tez nie jakaÅ› rewelacja) a na ekranie tylko latajÄ…ce okienko
> "out of sync" czy jakoś tak. Na wszystkich ustawieniach rozdzielczości i
> odświerzania. Okazuje się ze zgodnie z readme SNAP, że flatpanele dla kart
> Nvidia nie są obsługiwane. I już. Żeby cokolwiek się na ekranie pojawiło
> [...]

Tak...,
- mialem podobne rozterki
No coz, czlowiek przez iles tam lat nastawil sobie system pod swoje
potrzeby, a tu naraz trza ze wszystkim zerwac
Troche szkoda tego wszystkiego....

Zostawilem sobie na "pamiatke" obrazy partycji OS2. Nawet moge je uruchomic
(uzywam Matroxow).
Jednak ze wzgledow kompatybilnosci, gdzies tak od 2003 (SuSE 8.0)
przeszedlem calkowicie na linuxa.

Do dzisiaj jednak twierdze, ze OS/2 byl najprzyjazniejszym systemem, jaki
kiedykolwiek zrobiono.

Szkoda, ze go niedoceniono...

Pozdrawiam