No i po upgrade.

Autor: Artur Alinowski <jovian_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 21 Mar 2007 - 22:49:56 MET

Tym razem sprzętowym. W sumie nic takiego wymieniłem stary monitor CRT na
większy panoramiczny LCD. I OS2 a konkretnie SNAP ta zmiana przerosła. Otóż
LCD jest podłączony pod kartę po DVI (szkoda żeby inaczej) karta to Nvidia
6200 (tez nie jakaś rewelacja) a na ekranie tylko latające okienko "out of
sync" czy jakoś tak. Na wszystkich ustawieniach rozdzielczości i odświerzania.
Okazuje się ze zgodnie z readme SNAP, że flatpanele dla kart Nvidia nie są
obsługiwane. I już. Żeby cokolwiek się na ekranie pojawiło trzeba uruchomić
SNAP w trybie VBE3 co oczywiście skutkuje tym ze każda operacja typu
przewijanie okna trwa wieki. Ze nie wspomnę już o tym że o natywnej
rozdzielczości 1440/900 mogę zapomnieć.
Scietchsoft jak wszyscy pewnie wiedzą wystawił na sprzedaż SNAP i nic juz nie
będzie przy tym robił. I co teraz? Mam wywalić flatpanel i wrócić do CRT, czy
może olać DVI i przestawić wszystkie trzy posiadane systemy na analog?
A może wymienić kartę graficzną na ATI które to karty SNAP łaskawie obsługuje?
Chyba najprościej jednak będzie z żalem bo z żalem ale jednak zlać OS/2.

Pozdrowienia