Re: No i po upgrade.

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Fri 23 Mar 2007 - 18:14:36 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:
> A ja sie przesiade, jak wypuszcza, bo moje tnt2 z crt na tym dziala ;)

Z tego co wyczytałem mam szanse tylko na oberżnięty tryb svga, co byłoby
średnio przyjemne, myślę że szybciej na razie będą wybrane aplikacje
działać wewnątrz jakiegoś virtualbox-a niestety.
Co do eCS to to świetny system, jak ma drivery, chodzi idealnie,
zwłaszcza na dwóch prockach i jak pamięci nie brakuje. Ostatnie
thinkpady jednak to seria T4X które się łapią na obsługę i są świetne,
teraz trudno kupić cokolwiek conowszego co będzie obsługiwane :(

> Ale fakt, szkoda - na notebooku z ktorym mialem do czynienia nie jest dobrze
> supportowana defaultowa rozdzielczosc i pewnie nigdy nie bedzie. W pechowym
> momencie dla mnie SNAP zostal wystawiony na sprzedaz.

Bratu się udało na jego potworze z PIV odpalić to z snapem, ale miał tam
radka 9000 AFAIR i można było to jakoś doprowadzić do działania. Ja
miałem gorzej - najniższa jaką mogłem wybrać grafika nie jest
supportowana wcale :(

> A co do Voyagera - to oni wybrali jednak jadro linuxa, a nie np. MacOSX?
> Dramat :/

Nie wiem co i czy wybrali, według mnie trochę za wolno to idzie i każdy
chce mieć jakiś głos w sprawie. Coś się rozwija, ale to coś na pewno
będzie musiało mieć drivery przecież.

--
                )\._.,--....,'``.      fL     Dominik Chmaj :: gg:919564
  .b--.        /;   _.. \   _\  (`._ ,.     http://www.dominik.chmaj.net